نخستین همایش بزرگ ورزش‌های سه‌گانه در کرمانشاه برگزار می‌شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

بختیار امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اینکه مسیر همایش از بزرگراه امام خمینی(ره) تا مزار شهدای گمنام کرمانشاه است اظهار داشت: این همایش با همکاری شورای شهر، مسئولان شهرداری و سپاه پاسداران استان کرمانشاه برگزار می‌شود و شرکت در آن علاوه بر ورزشکاران هیئت مربوطه برای عموم مردم آزاد است و در پایان به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

دبیر هیئت سه‌گانه استان کرمانشاه افزود: مرحله نخست رقابت‌های قهرمانی سه‌گانه کشور در استان لرستان برگزار شد و دومین مرحله آن نیز بیست و هفتم آذرماه امسال با حضور تیم‌های برتر کشور و نماینده کرمانشاه در ماهشهر اهواز برگزار می‌شود.

امینی عنوان کرد: هیئت سه‌گانه استان در رشته‌های شنا، دو و میدانی و دوچرخه‌سواری فعالیت می‌کند و در حال حاضر این هیئت در رده هیئت‌های ورزشی برتر کشور قرار دارد.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته در هیئت سه‌گانه استان کرمانشاه را بیش از 1500 ورزشکار عنوان و بیان کرد: ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه‌ زیادی در استان وجود دارد که باید در طرح استعدادیابی، افراد موفق شناسایی و ساماندهی شوند تا ورزش استان به نقطه ایده‌آل برسد.

امینی در تشریح وضعیت امکانات و تجهیزات هیئت سه‌گانه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر امکانات لازم از جمله استخر شنا، پیست دوچرخه سواری و زمین مناسب برای تمرینات دوومیدانی برای آقایان فراهم است اما به دلیل کمبود امکانات پیست دوچرخه سواری و مکان لازم برای تمرینات دوومیدانی بانوان وجود ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com